Look Out SpongeBob

Sunday 15 November 2015

nani & farah

   
         

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           PERCUTIAN   DI   LEGOLAND

 


Pada hujung minggu yang lalu saya dan kawan saya yang bernama farah telah bercuti di legoland selama 4 hari.Di sana mempunyai pelbagai permain seperti meluncur di dalam air, bermain bola di dalam air dan sebagainya. Dan ada pula yang sedang menikmati keindahan alam.

      Seterusnya, saya dan kawan saya sedang bermain bersama -sama di dalam air sambil ketawa dengan gembira. Tiba-tiba datang pula dua  orang budak yang bernama alia dan aina. Mereka juga sangat baik seperti saya.

      Setelah lama di sana kami pun hendak pulang.kami berkemas-kemas barang untuk pulang .kami berasa sangat gembira dan seronok.                                                                          


                                                                  

                                                         TAMAT

No comments:

Post a Comment